Fra tegning til produkt // From drawing to product




Jeg elsker at tegne hunde. Når jeg tegner eller maler, om det kun er for fornøjelsen eller en bestilling af et portræt, er jeg koncentreret i processen med form, lys og skygge, detaljer og måske farver.

Det tager mange timer, at fremstille et godt portræt. Heldigvis er mine kunder tilfredse ;) - og det er jeg også.

Når processen på papir eller lærred er ovre, vil jeg gerne glæde hundevenner verden over, og give jer mulighed for at få "jeres hunderace" som dekoration på et produkt. Derfor har jeg mine Doggyshops. De kræver også tid og oploads, omtale og billedvisninger. Heldigvis er det også en process, jeg holder af. 

Herover et par eksemper fra tegning til produkt.


ENG:
I love to draw dogs. When I draw or paint, either for my own pleasure or on commission, I am concentrated in the process of creating shape, light and shadow, details and perhaps colors.

It takes many hours, to make a good portrait. Luckily my customers are satisfied :) - and so am I.

When the process on paper or canvas are done, I want to please dog-friends all over the world, and give you the opportunity to have "your breed" as decoration on a product. That's why I have my Doggyshops. They also take time and uploads, showing and photos. Luckily that is also a process I like.

Above a couple of examples from drawing to product.

No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks