wip - Ladies and abstract - Nu Bella Donna serie





Så blev jeg færdig med mit igangværende maleri, og fandt samtidig en serietitel, nemlig "Bella Donna". Så her er Bella Donna I.

Jeg har nydt at male dette billede. Med en opstart i små frihåndsskitser frem til dette færdige maleri, er processen faktisk gået bedre, end jeg forventede. Jeg har selvfølgelig før tegnet skitser, som jeg så har villet overføre til maleri, men det er ikke altid det lykkedes. Men hende her er jeg ret glad for.

Jeg har holdt farverne ret konstant på samme side (den varme) af farvecirklen, dog også med lidt komplimentære. Så har jeg tilføjet guldfarve. Det er måske svært at se her på skærmen, men i virkeligheden ses det bedre.

Hun kommer med på efterårsudstillingen den 14.-16. oktober :) Jeg håber at nå endnu 1-2 malerier i samme serie.

Akryl, 35x70 cm.

Og her er min oprindelige lille skitse :)



No comments:

Post a Comment

Please leave your name in comments, thanks